АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ

АВТОМАТИЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯМ СЕРВІСНИМИ БРИГАДАМИ, РЕМОНТАМИ ТА ЗАКУПІВЛЕЮ ЗАПАСНИХ ЧАСТИН

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ І РЕМОНТАМИ
TOCAN ТОІР 

БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ




 

КОМУ МИ РЕКОМЕНДУЄМО АВТОМАТИЗУВАТИ СЕРВІС
огляд основних сфер і галузей бізнесу, де може бути впроваджена автоматизація сервісних служб

Промислові підприємства та компанії виробничої сфери

ПРОМИСЛОВІСТЬ
Підприємства, що спеціалізуються на виробництві та збуті різних видів продукції.

Торгові, дистриб'юторські компанії і сфера послуг

ТОРГІВЛЯ І ПОСЛУГИ
Всі види роздрібної та оптової торгівлі. Для всіх підприємств сфери послуг.

Банки і підприємства охоронної сфери

БАНКИ І ОХОРОННА СФЕРА
Банківська інкасація, охоронні агенції та інші види охоронної діяльності.

Підприємства аграрної сфери та фермерські господарства

АГРО БІЗНЕСИ
Аграрні холдинги, компанії, що надають агро техніку і окремі фермерські господарства.

ТИПОВІ НЕДОЛІКИ РУЧНОГО ПЛАНУВАННЯ

список частих проблем, які присутні до автоматизації роботи сервісного обслуговування

  • Немає точності в розрахунках витрат на ремонти.
  • Немає аналізу планових і фактичних результатів ТОіР.
  • Немає оперативного корегування плану ремонтів і плану закупівлі запчастин.
  • Немає точного планування для придбання запчастин і матеріалів.
  • Зростання неліквідів, з іншої частини позицій - дефіцит.
  • Великий обсяг робіт щодо відмови.
  • Складно управляти стратегіями обслуговування та ризиками.
  • Немає контролю наявності на складах.
  • Немає автоматизованого розрахунку відсутніх матеріалів і запчастин.
  • Відсутня список устаткування, зав'язаного в один технологічний ланцюжок.
  • Багато іншого.

TOCAN ТОиР

КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТЕХНІЧНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ І РЕМОНТАМИ.

Сучасне програмне забезпечення для автоматизації відділів сервісного обслуговування всередині будь-яких підприємств, виїзних сервісних бригад, компаній, що надають сервісні послуги з ремонту техніки на виїзді та обслуговування гарантійних ремонтів.

ЗАВДАННЯ ЯКІ ВИРІШУЄ TOCAN ТОиР

  • Планування роботи і контроль діяльності бригад по ремонту.
  • Управління бригадами по ремонту в дистанційному режимі.
  • Відстеження роботи бригад по ремонту.
  • Автоматизація діяльності ремонтних бригад.

Майстер з технічного обслуговування і ремонтів ТОіР

ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ TOCAN ТОиР

  • Реєстрація та опис виконаних робіт.
  • Облік використаних компонентів (ЗІП).
  • Облік тимчасових витрат на виконані роботи.
  • Онлайн оформлення заявок на додаткове обслуговування.
  • Відстеження співробітників за допомогою трекерів.
  • Надання аналітичних даних керівництву підприємства.
  • Інтеграція з Service Desk.
  • Підготовка первинної документації.
  • Відстеження завантаженості співробітників технічного відділу і т.п.


ЗАЯВКА НА РЕМОНТ

ІНТЕРФЕЙС МАЙСТРА 
НА СМАРТФОНІ АБО ПЛАНШЕТІ

Інтерфейс ТОіР - заявки на мобільному пристрої

Інтерфейс ТОіР - маршрути на карті на мобільному пристрої

КАРТА МАРШРУТІВ МАЙСТРА АБО РЕМОНТНОЇ БРИГАДИ

МАРШРУТИ ВІДОБРАЖАЮТЬСЯ НА КАРТІ
ПЕРЕМІЩЕННЯ МОЖНА ВІДСТЕЖУВАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ GPS МОНІТОРИНГУ

ІНТЕРФЕЙС ОПЕРАТОРА ТОіР

ОПЕРАТОР АБО МЕНЕДЖЕР МОЖЕ БАЧИТИ ВСІ ПЕРЕМІЩЕННЯ РЕМОНТНОЇ БРИГАДИ ПО МАРШРУТУ І КОНТРОЛЮВАТИ СТАТУСИ ВИКОНАННЯ ЗАЯВОК

Інтерфейс ТОіР - маршрути на карті на мобільному пристрої

ВИГОДИ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ TOCAN ТОиР

ЗМЕНШИТИ

  • Кількість помилок в роботі сервісних служб.
  • Кількість невиконаних ремонтів.
  • Залежність від персоналу.
  • Час на навчання нових співробітників.
  • Витрати на ручне введення даних і обсяг паперової роботи.

ОПТИМІЗУВАТИ

  • Всі процеси від заявки до повторного звернення.
  • Кількість обслуговуючого персоналу.
  • Використання обладнання та сервісної логістики.
  • Маршрути проходження виконання заявок.
  • Складські залишки запасних частин.

ОРГАНІЗУВАТИ

  • Облік і відбір запасних частин для заміни.
  • Системну роботу сервісних бригад.
  • Оперативне управління заявками.
  • Систему мотивації для окремо взятого співробітників.
  • Контроль виконання заявок в режимі реального часу.

ПІДВИЩИТИ

  • Швидкість виконання заявок на сервісне обслуговування.
  • Точність даних про поточні ремонти і звернення.
  • Продуктивність кожного майстра.
  • Якість обслуговування клієнтів.

Система управління технічним обслуговуванням і ремонтами ТОіР від TOCAN SOLUTIONS

Система Tocan ТОиР - це сучасний програмно-апаратний комплекс для автоматизації сервісних служб виробничих і великих підприємств будь-яких сфер діяльності. Система Tocan ТОіР відмінно підходить для бізнесів, які пропонують сервісне обслуговування як послугу, займаються гарантійними ремонтами або обслуговуванням населення. Основне завдання Tocan ТОіР - знизити вплив людського фактора і підвищити ефективність управління сервісними бригадами, як стаціонарними (всередині підприємства), так і виїзними, якщо обслуговується кілька об'єктів або виявляються ремонтні послуги для широкої аудиторії споживачів сервісних послуг.

Система управління технічним обслуговуванням і ремонтом - це рішення для керівників сервісних і технічних департаментів, компаній, що надають широкий спектр послуг з обслуговування побутової техніки, електроніки, газових систем, автомобілів та інших ремонтних і монтажних робіт. ТОіР відмінно підходить для сервісних компаній, які обслуговують широку мережу або парк обладнання своїх B2B клієнтів. Наприклад, парк торгового обладнання (каси, POS, ваги) операторів мереженого ритейлу, банкомати або кави машини.

Система ТОіР Tocan дозволяє управляти і контролювати всі процеси пов'язані з плануванням роботи виїзних бригад, планування регламентних і непередбачених робіт, закупівлю і доставку запасних частин і витратних матеріалів до місця обслуговування, враховувати графіки і спеціалізацію співробітників, а також розраховувати вартість виконаних робіт. Оператори ТОіР можуть вести облік всіх операцій і подій, пов'язаних з роботами бригад, об'єктами обслуговування, вести облік ЗІП і аналізувати історію за розрахунковими операціями (собівартість робіт і вартість послуг по ремонту та обслуговуванню).

Система управління технічним обслуговуванням Tocan ТОіР розроблена з урахуванням сучасних вимог до мобільності, адаптації до різних видів мобільних пристроїв, має WEB версію і може бути інтегрована в загальну інформаційну середу підприємства, наприклад, може обмінюватися даними з обліковими системами ERP або приймати заявки з CRM. Система ТОіР може приймати заявки на поточний ремонт з системи управління виробництво MES, що значно підвищує ефективність роботи виробничого підприємства. Всі рішення на платформі Tocan мають можливість збирати і обробляти дані в системі бізнес аналітики Tocan Business Intelligence (BI).

Завдання, що вирішуються за допомогою TOCAN ТОіР:

- Планування роботи і контроль діяльності бригад по ремонту.
- Управління бригадами по ремонту в дистанційному режимі.
- Відстеження роботи бригад по ремонту.
- Автоматизація діяльності ремонтних бригад.

Основні можливості TOCAN ТОіР:

- Реєстрація та опис виконаних робіт.
- Облік використаних компонентів (ЗІП).
- Облік тимчасових витрат на виконані роботи.
- Онлайн оформлення заявок на додаткове обслуговування.
- Відстеження співробітників за допомогою GPS трекерів.
- Надання аналітичних даних керівництву підприємства.
- Інтеграція з Service Desk.
- Підготовка первинної документації.
- Відстеження завантаженості співробітників технічного відділу і т.д.

НАШІ КЛІЄНТИ І ПАРТНЕРИ

 

ПЕРЕВАГИ РОБОТИ З НАМИ

ШВИДКИЙ ЗАПУСК

Завдяки значній кількості завершених проектів в різних сферах діяльності у нас є готові напрацювання і know-how для оптимального планування графіка виконання проекту.

НИЗЬКА ВАРТІСТЬ

Ми розуміємо поточну фінансову ситуацію і пропонуємо різні варіанти співпраці для будь-яких фінансових очікувань: SaaS (оренда) і повне придбання нашого рішення.

ВЕЛИКИЙ ДОСВІД

Розширена географічна і галузева спрямованість нашої діяльності дозволила нам накопичити значний досвід, тому ми готові пропонувати рішення, розповідаючи про ті чи інші нюанси поточної галузі і країни.

ДОДАТКОВО

Велика конкуренція на ринку диктує свої умови, тому в цілях демонстрація нашої експертизи ми готові пропонувати референс візити, пілотні проекти і невеликі зрізи для автоматизації БЕЗКОШТОВНО.

ЗАЛИШТЕ ВАШІ КОНТАКТИ ДЛЯ БЕЗКОШТОВНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ





Ваші дані не будуть передані третім особам.

Заказать звонок
+
Жду звонка!