FAQ - Часті запитання щодо автоматизації бізнесу


На цій сторінці ви можете отримати відповіді на поширені запитання щодо автоматизації бізнес-процесів та підприємств за допомогою сучасного програмного забезпечення.

Загальні питання, пов'язані з автоматизацією

Автоматизація - це комплекс організаційних заходів та застосування програмно-апаратних рішень, спрямованих на зниження участі людини при виконанні типових чи складних виробничих, чи бізнес операцій.
Programma - eto instruktsiya dayushchaya ponyat' komp'yuteram ili elektronnym ustroystvam, kakiye posledovatel'nyye deystviya neobkhodimo vypolnit' dlya polucheniya opredelennogo rezul'tata. Ona mozhet byt' prostoy ili slozhnoy. Sistema - eto kompleks vzaimosvyazannykh programm i ustroystv dlya obespecheniya vypolneniya slozhnykh, chasto ne posledovatel'nykh operatsiy ili naoborot, kogda operatsii neobkhodimo svyazat' i vystroit' chetkuyu posledovatel'nost' operatsiy i peredachu ot odnogo ustroystva k drugomu. Kompleksnoye resheniye - eto ob"yedineniye neskol'kikh sistem, programm i ustroystv v odnu informatsionnuyu sredu, gde neobkhodimo vystroit' posledovatel'nost' vypolneniya dlya mnozhestva operatsiy, kotoryye vypolnyayut razlichnyye otdely, departamenty i otdel'nyye spetsialisty. Ещё 792 / 5 000 Результаты перевода Програма - це інструкція, яка дає зрозуміти комп'ютерам або електронним пристроям, які послідовні дії необхідно виконати для отримання певного результату. Вона може бути простою чи складною. Система - це комплекс взаємопов'язаних програм та пристроїв для забезпечення виконання складних, часто не послідовних операцій або навпаки, коли операції необхідно зв'язати та вибудувати чітку послідовність операцій та передачу від одного пристрою до іншого. Комплексне рішення - це об'єднання кількох систем, програм та пристроїв в одне інформаційне середовище, де необхідно вибудувати послідовність виконання для багатьох операцій, які виконують різні відділи, департаменти та окремі фахівці.
Так, ми самостійно розробляємо наші програмні продукти. Наш центр розробки знаходиться в Україні. Ми також співпрацюємо з різними експертами, методистами та практиками у сфері проектного управління, логістики, управління бізнес-процесами та виробничими операціями. Найкращі знання та методики ми вже оцифрували у наших продуктах.
Ви можете залишити свої контактні дані в будь-якій формі зворотного зв'язку на нашому сайті або зателефонувати за телефонами, зазначеними в Контактах. Ми зв'яжемося з Вами та проведемо попередню консультацію по телефону або через месенджери. Після того, як ми визначимо з Вами, який саме продукт чи рішення підійде для автоматизації бізнес-процесів Вашого підприємства, ми надішлемо додаткові матеріали або домовимося про розширену презентацію.
Всі системи Tocan мають широкий функціонал і безліч налаштувань для різних сфер бізнесу, тому зробити уніфіковану демо-версію, яка дозволяла б показати можливості систем однаково для всіх, ми поки що, на жаль, не можемо. Тому ми проводимо демонстрації можливостей систем на запит з урахуванням специфіки Вашого бізнесу. Демонстрації проводяться дистанційно через Skype або Hangouts, або з виїздом наших консультантів до Вас на підприємство.
Для складання комерційної пропозиції нам необхідні певні дані про Ваш бізнес, поточні бізнес-процеси, проблеми або бачення подальшого розвитку компанії, або окремого департаменту. Для цього ми можемо надіслати анкету, поговорити з Вами або виїхати на об'єкт автоматизації для проведення попереднього обстеження. У деяких випадках це може бути 2-3 зустрічі. Якщо у Вас готовий опис вимог до проекту автоматизації, можливо, у Вас є розширене технічне завдання, тоді ми, можливо, зможемо зробити комерційну пропозицію відразу після її вивчення. У будь-якому випадку нам з Вами необхідно буде поговорити.
Ми надсилаємо Вам договір та настановні документи. Узгоджуємо умови оплати. Після підписання договору та внесення передоплати ми погоджуємо з Вами план проекту, учасників робочої групи та перелік первинних даних. Далі наш бізнес-аналітик виїжджає до Вас на об'єкт чи офіс для проведення початкових робіт.
На це впливає багато факторів. Яка система, достовірність існуючих даних, внутрішня організація та навіть саботажі співробітників. Якщо все йде згідно з планом впровадження, то в середньому проект триває від 1 до 3 місяців, залежно від системи.
Етап 1. Передпроектне обстеження та збирання всіх необхідних даних. Опис бізнес-процесів. Етап 2. Написання технічного завдання адаптацію програмного забезпечення під бізнес-процеси. Визначення вимог для програмно-апаратних комплексів (обладнання) за потреби. Етап 3. Адаптація системи та доопрацювання окремих елементів системи під вимоги технічного завдання. Етап 4. Демонстрація роботи системи у режимі дослідної експлуатації. Етап 5. Підготовка ІТ-інфраструктури під запуск рішення у промислову експлуатацію. Етап 6. Встановлення системи на сервер. Налаштування робочого режиму. Інтеграція з інформаційною системою компанії. Синхронізація бази даних. Етап 7. Тестування у режимі промислової експлуатації. Етап 8. Навчання персоналу. Етап 9. Запуск системи у режимі промислової експлуатації. Етап 10. Перехід у режим супроводу.
Так. Це обов'язкова умова успішного проекту автоматизації. У навчання входить: Етап 1. Розширене навчання Головного адміністратора системи з боку Вашої компанії. Надалі адміністратор навчатиме нових користувачів. Етап 2. Навчання основних користувачів. Навчання може відбуватися як віддалено, так і на території Замовника.
Так, ми надаємо технічну підтримку та консультаційний супровід після запуску систем у промислову експлуатацію. Стандартний режим роботи служби підтримки – ПНД – ПТН, з 9:00 до 18:00 (режим 5/8). Усі інші варіанти режиму роботи служби підтримки (в т.ч. 7/24) ми обговорюємо з Вами в індивідуальному порядку.
Так це можливо. Але за умови, що Ваша IT-служба та аналітики мають достатні компетенції та змогли пройти розширене навчання. Ми надаємо в деякій кількості безкоштовні консультації таким командам, але якщо команда змінилася або потрібне наше втручання, це оплачуватиметься окремо за годинниковою ставкою.